Merhaba hanımlar hazır oğluşum uyuyorken bende anlatayım size doğum hikayemi doğuma yakın 3 hafta boyunca 1-2 gün arayla 5 saat kadar sürekli sancı ağrı çektim belden girdigide oldu karnımdan girdigide hepsi bitiyordu ama bı sonu gelmiyordu herhangi bi belirti olmayınca da hastaneye hiç gitmedim bir kere gittim açıklık olmayınca geri göndermişlerdi artık son 39+4 te 5 Haziran Pazar günü sabah namazına kalktığımda 5.30 da ağrım vardı bende her zamanki ağrı zannedip 1 saat çektim sonrasında uyudum saat 10 gibi kalktığımda kasıklarım baya bı ağrıyordu tuvalete gittim o an nişanım geldi yarım saat içerisinde baya bı şiddetlendi o yarım saatte ben evi toparladım ablama geçtim pazar olduğu için kahvaltı hazırlayamam size geliyoruz dedim gittik😂 çantaları aldım evden çünkü bı belirti vardı artık 10.30 da ablamdaydim ama ağrılarım 1-2 dakika arayla çok sık geliyordu şiddetliydide saat 1.30 a kadar dayandım en sonunda dedilerki bı gidelim bende dedim tamam acilden girdik 4 cm acilman var dediler öyle mutlu oldum ki 😂 dedim çoğu gitmiş azı kalmış hemen yatış dediler doğumhaneye çıktım saolsunlar çok güzel ilgilendiler odama geçtim ağrılarım iyice artmaya başladı annemi cağirsam olurmu dedim Ayşegül diye bı ebeydi hemşireyi sanırım veya ebeydi tam bilmiyorum olur dedi hemen annemi aradım aşağıdan geldi elinde kuran😂 o okudukça benim ağrılarım dahada artmaya başladı 2.30 baktı ebe 2 cm dedi nasıl olur 4 cm geldim ben dedim gitti ama %70 dedi yanındaki hemşireye onu duydum ne demekti bilmiyorum nst çektiler bu arada nstde çok zorlandım ağrı çekerken yatmak kadar zor bişey yok yürümek en iyisi çünkü ağrı geldikçe yürüdüm gidince oturup sallandım sürekli artık el bileklerim oturup kalkmakta kıpkirmiziydi Allah Sübhanallah Sümes sebile yeserrahu dilimden hiç düşmedi saat 3.30 gibi artık ağrım o kadar fazlaydiki belim ikiye ayrılıyor dedim seslerim cok yukseldi birazda kokrtum ağrıyla nasıl yatacam doğumu nasıl yapicam diye düşünüyorum tuvaletim geldi tuvalete gidebilirmiyim dedim koridora çıkıp hepsi bı yerde oturduğu için gulustuler git dediler karşı odaya geçtim girdim idrarım bir iki damla anca geldi büyük tuvaletim var ama yapamadım Ayşegül ebe tekrar geldi beni tuvaletten çıkarttı korktular sanırım bu seferde tuvalette ikinip dogururum diye 😂 odama geçtim yattım yanında hemşireyle önce ebe baktı hala 4 cmdi falan diyor yanında ki hemşire baktı sonrasında onlar baktıkça bende bı rahatlama oluyodu hemşire çıkardı elini ebeye dediki 9 cm ben hala yürüyeyim diye uğraşıyorum yatırdılar yatağın alt tarafını doğuma hazırladılar altımdaki bezi değiştirdiler öyle hızlı davranıyorlarki ama ben noluyor dedim Ayşegül ebe geldi suyumu patlattı sontayla idrarımı aldı kakami yapar gibi ıkinmami söylediler dedim benim tuvaletim vardı zaten yap dediler yapmayayım diyorum onlarda yap diye baya direttiler maalesef ki yapmak zorunda kaldım yaptım bebeğin yaptırıyor bunları dediler özür dileye dileye yaptım Fatma ebe dedi yap sanırım o baş ebeydi ağrım geldikçe ıkinmami geçince nefes almamı söylediler nstye bağladılar şunu çıkarsanız olmazmi dedim nst sıktığı için ağrım dahada şiddetleniyordu bebeğin hareketi için taktik dediler doğumdayken çıkarsanız dedim şükür çıkardılar ağrım geldikçe ıkınmaya geçince nefes almaya devam ettim bebeğin başı ni hissetmiştim çıksın diye uğraşıp kendimi biraz zorladım zaten o andada basi çıktı eli kolu da çorap söküğü gibi hemen çıktı göğsüme yatirin dedim açtım üstümdeki kıyafetlerim duruyordu koydular mekanyomluydu ağlamıyor dedim onlarda dediler ağlıyor sen duymuyorsun😂 sonrasında göbek bağı kesildi giydirmek için aldılar sonrasında plsentayi çıkardılar ne kadar büyükmüş dedim 😂 epizyo olmadı ben başı çıksın diye fazla ıkindigim için biraz yırtılma oldu dışta içte bişey yoktu Allah’tan 5 dikiş attılar doğumdayken isimlerini sordum ebelerin onlarda niye soruyorsun dediler dedim ben eğitim aldım elif ebeye soyliycem hem ağrı çekerken hem doğumda herkese bol dua ettim hamilelere ebelere elif ebeye Fatma ebe belli eğitim aldığın o kadar güzel uygulamışsınki dedi çok güzel oldu doğumun dedi perine masajini çok güzel yapmışsın dedi bende dedim ben onu beceremedim çok acidigi için düzenli ilişki yaptım kornumasiz dedim Fatma ebe bı kızdı kiz annen var yanında öyle soylenirmi diye sonra pardon dedim bana bı güldüler hurma yedim ve hergün yürüdüm dedim kızlara söyledi kızlar bak eğitim ne kadar önemli diye dikisi atarken ne kadar uyustursada benim son ayımda enfeksiyonum olduğu için baya acıdı dikişler ama Fatma ebe o kadar sabirliydi ve iyi davrandiki dedim sabredebilirsin sevgi 3.45 gibi falan başladı doğum 4-5 ıkınmayla 3.58 de doğmuştu oğlum şükür herşeyi sağlıklı sihhatliydi hepsi çok sabırlı ve güzel davrandılar bende onların dediğine hep uydum şükür dikisim atarken Fatma ebe babasını çağırın dedi anneme eşim gelmis ama almamışlar ordakiler Fatma ebenin dediğini bilmedikleri için sonrasında tekrar aradı annem eşim geldi gördü sonrasında bana yemek getirmek için gitti 2 saat boyunca doğumhanede kaldım önce kendi karnımı sonra oğlumun karnını doyurdum mekanyomlu doğduğu için heryerim batmıştı başım hariç heryerimi yıkayayim diye karşı odaya giderken Fatma ebe gördü dik yürü kız sanki 25 dkisin var dedi hemen dik yürümeye başladım elif ebenin öğrencisi olduğu nasıl belli dedi sonrasında yikandim kanamami kontrol ettiler normal odaya aldılar 24 saat dolmadan da hastaneden çıkışım yapıldı biraz uzun oldu ama benim doğum sürecim böyleydi kızlar Allah elif ebeden ve sizlerden razı olsun sizlerin doğum hikayesini duyup güç aldım bende yaparım dedim elif ebemin dedikleri öğrettikleri bana doğumunun kolay olmasını sağladı hepinize teşekkürler😍🤭