Merhabalar güzel anneler ve anne adayları😇 10 Hazirana gün almıştık ilk doğumum da sezaryendi. Sali günü son kontrolüm yapıldı. Her şey normaldi. Eve geldikten sonra birden bi sıcaklık ayaklarımdan başıma doğru vurdu. Kendimi kötü hissettim. O an tansiyonumu ölçmek geldi aklıma. 15-9 çıktı şekerli su içtim dinlendim. Akşam tekrar aynı oldu bu sefer 16-9 çıktı. Doktoruma msj attım. Acil gel yatış yap dedi. Çantam hazırdı alıp çıktık. Biraz şok biraz heyecan karışık duygularla işlemleri yaptık. Spinal iğnesi çok hafif acıtıyor kendini kasmazsan rahat oluyor. Hemen uyuştum bacaklarım karıncalandı ve ağrı hissetmeden ameliyat başladı. Çekiştirme oluyor bebeği çıkarırken. O anlarda biraZdn bebeğimi göreceğim her şey bitecek diyerek kendimle konuştum içimden 🙃İnanılmaz bir duygu. Allahım sizlere de sağlıklı sıhhatli evlatlarınıza kavuşmayı nasip etsin. Dikiş kısmını yine yukarda bebeğim beni bekliyor,bana ihtiyacı var gibi telkinlerde bulunarak geçirdim. Doktorumda konuştu sürekli,açıkladı işlemleri. 20-25 dk içinde bitmişti bütün şüreç. Uyuşukluk geçince ağrı oluyor. Ağrı kesici yapıyorlar. Hiç ağrım olmayacak diye düşünmeyin. Elbet oluyor ama dayanılmayacak şeyler değil. Biz şimdi emme telaşındayız çok şükür.
Sorularınız varsa alabilirim. İlk oğlum epidural idi ikinci oğlum spinal. İkisini de tecrübe ettim.