Tbifndk Merhabaaalarr :) iyi geceler 3 saattir bende uyuyamıyorum kızlar bugün bebeğim 3 kere toplandı ve bugün çok haraketliydi normalde toplanırdı ama bugün 3 kere toplanması beni korkuttu normalmi bu yaa yaşayan varmı ??? Birdeee dahaaa 21+4 haftalığızz
benimmdunyamm Tbifndk normla ben onun için doktora gittim normal dedi hatta biraz da ağrım vardı doğum falan için dedi her yerin semsert olması lazım bu normal dedi
Tbifndk benimmdunyamm ayyy bir rahatladım yaa çok haraketlenmeye başladı öyle sürekli toplamımca korktum bende bir doktoruma gidince sorucam yinede gece gece akşıma düştüüü çok sağolll :))
Cisemshn Bende de aynı şekilde oluyordu pek onemsememistim kasılmaymis erken doğum riski var dedi doktorum servikal uzunluk kısaldı ilaç kullanıyorum şuan
Minigim38 Bende de sürekli oluyor kontrolde normal demisti doktorum semsert oluyor oynuyorum göbegimi sallıyorum hemen düzelmiyorda
Cisemshn Kasılmalar bir süre sonra doğum kanalını kısaltıyor çok anlamıyoruz ama bazıları kuvvetli oluyormuş