Evettttt sonunda bende bebeğime kavuştum. Allah bekleyen isteyen herkese nasip etsin, doğumu bekleyen anneler sağlıkla kucağıniza alırsınız inşallah. 🤲
Burdan bütün hikayeleri okuyordum, sonunda banada yazmak nasip oldu. Bebeğim akşam 6 7 gibi planlı olarak sezeryanla dünyaya geldi. Belden vurulan iğne ve ameliyat sırasında bişey hissetmedim , sadece cekistirme ve dokunma. İgnem yapılınca ayaklarım hissislesti ve sıcak hissettim bacaklarımı. Doğumda çok güzel ilgilendi ve konuştular benimle 15 belki 20 dk sürdü , ilk dakikalarda bebeğimin ağlama sesini duydum gösterdiler ve hop giydirme ve muaneye götürdüler. 10 dk sonrada beni odama getirdiler. Genel olarak iyidi ağrı konusuna gelince elbette herkes ağrı hissedecek bende odaya geldikten sonra uyuşukluk geçtikçe hissetmeye basladim ağrı kesici serum vs derken bı sure sonra ayağa kalktım tabiki ağrısız olmadi. Ama dayanilmayacak kadar değil. Sonrası kolay oldu sadece sütüm henüz gelmedi, bebeğim yanımda uyuyor şükürler olsun. 🤗 Rabbim herkese bebeklerine sağlıkla kavuşmayı nasip etsin inşallah 🤲❤️