Rabiaugur Öğlen 1 de sezeryana giriyorum çok heyecanlıyım stresliyim duygusalım ve gram uykum yok nasıl sabah olur ki???
3civcivannesi Rabiaugur canım darısı bize 40 hafta bu gün hala gelesi yok prensesin bakalım ne zaman gelecek