merhaba, evet var bağkurluyum 32 haftada calısamaz raporu aldım muhasebeciye bildiriyosun kendim e devlet üzerinden bi isleme yaptım onay verme islemi yaptım kafanıza takılanı yine sgk ile görüsüm saglayabilirsiniz dogumdan kısa bi sürede ister parca parca ister tam olarak paranız hesabınıza yatıyo bunun içinde bi beyan verirseniz paranız tam yatar.