zzhrrl Ben anca 10. Haftadayim su an için sadece d vitamini,demir ilacı kullanıyorum,rahatsızlığı doktora söylemedim simdilik çok fazla rahatsız etmiyor diye ama ilerleyen donemde articak gibi duruyor ne kadar hareket etsemde,büyük ihtimalle 12. Haftadan sonra kullanmaya başlarim diye düşünüyorum 😅 magnezyum için illaki bakmissinizdir gerçi tek ilaçla değilde,aldığınız yiyeceklerle de tamamlamaya calissaniz bi tık rahatlatır belki sizi,gerçi yiyecekteki vitamin yetmiyor diye ilaç veriyorlar 😶