Kizlar 36+5 deyim ama hala dönmedi dogum pozisyonunu almadi..
ikinci hamileligim ve ilki sezaryandi bunu normal istiyordum ne yapiyorsam dönmüyor eggersiz sicak su soguk kopress yuruyus hareket temizlik ama olmuyor.. basina gelen varmi bisey yapdimda döndü diyen?