Ebaby doğurmadım ama sağlık sorunu olmadığı sürece kesilmek istemiyorum açıkcası ameliyatın her türlüsü sonuçta bir müdahale, vücudum müsaitse bebeğim iyiyse her şey güzelse doğal doğal geliversin ondan iyisi yok tabii yaradılışımız o şekilde :) hormon süt bebeğin etrafındaki koruyucu jel doğum sonrası hızlı iyileşme ayaklanma derken normalin artısı sezaryene göre daha fazla. Ama son anda her şey değişiveriyor sezaryen de olsam sağlıkla kızımı kucağıma alayım gerisi hallolur :)