Kızlar 36+2 haftalık hamileyim. Bu ikinci bebeğim ama ilkinde hiç böyle bir durum yaşamadım o zaman birde bebeğim daha büyüktü. Karnım o kadar geriliyor ki her an bebek karnımın orta yerinden yırtıp çıkacakmış gibi. Birde acıyor. İlk gebeligimde hiç çatlamayan karnım bu sefer pahalı yağlar kullanmama rağmen catur çutur gidiyor. 39 a daha 3 hafta var. Şimdiden böyleyse o zamanı düşünemiyorum 😬 sizde durumlar nasıl?