cebilgiic yarın sabah sezeryan için gidicem ama şuan sırtıma girip çıkan bi ağrı var şimdiye kadar herhangi bi sancım olmadı suyum gelmedi sırt ağrısının doğumla bi ilgisi var mı? varsa bu nasıl bi ağrı?