Esraa_21 33+5 de sancıların başlaması normal mı acaba rahimin içinde ağırı olmaya başladı bu ne oluyor anlamadım İlk gebeyim bilgim yok
Biroglanannesiii Esraa_21 bilgim yok üstte kalsın Ama böyle bir durum ilk kez oluyorsa bekleme hiç doktora git canım hemen
Oguzhanberraselina Esraa_21 canim yalanci sanci olabilir bende 33+5 im ama hic sandim olmadi istersen yarin doktoruna git nstye baglasinlar
Nur123aa Esraa_21 benimde o haftalarda düzensiz sancılarım vardı doktoruma sordum normal o haftalarda demişti ama çok düzensizdi şimdi haftalar ilerledikçe artık daha şiddetli ve arka arkaya ama sizi çok rahatsız ediyorsa muhakkak doktorunuza sorun