Fadimeckrr ben onumuzdeki hafta isticem çatı muayenesi. Ama geçen hafta sancım cikinca doktorum dogumhaneye gonderdi ebeler açıklık var mi baksin diye kendisi bakmadi. Normalde alttan muayene eden bir doktor ama açıklık var mi diye ebeye yonlendirdi. Elle bakilmasi gerekiyor ya galiba yoğunluktan enfeksiyon falan olmasin diye mi ebeye yonlendiriyor bilmiyorum onu