Nişanım geldi arkadaşlar 39 haftalık hamileyim doktora gittim sancılarım da vardı ebe açilmama baktı 1cm olmuş doğum başlamış dedi sonra nst çektirdim doktor bana bebek kanala girmemiş dedi doğum başlaması için 5, 6 cm açıklık olması lazım dedi eve yolladı ama benim hala nişanım ara ara gelmeye devam ediyor sancılarım da sıklaştı öncekine göre saate 1 defa kesin cekiyorum ama gelen giden yok