Merhaba anneler Bana kız bebek isimleri önerir misiniz sizden ricam 🙏🙏🙏
Sibel95 kızım olsaydı adını asel lina koyucaktık 🥰
Sibel95 İpek koyacaktım kızım olsaydı 🌸
Kızımın adı Simay oldu 🥰