Normal bir durum olabilir ama olmayadabilir, bu dönem tam preeklampsi ( yani gebelik zehirlenmesi) nin oluşabileceği dönem. Eğer ani bi şişlikse bence önce doktorunuza görünün. Eğerki sadece ödem derse ona göre beslenir ve hareket edersiniz. İçinizin rahat olması için mutlaka doktorunuzla görüşün derim.. 🌸