Tugba98 arkadaşlarınız tıbbi eğitim + uzmanlık almadığı sürece tabiki doktorunuza güvenin. Benim bebisim 29’da doğum pozisyonundaydı şimdi yine dönmüş doktor 34 sonrası döner yine dedi. Kafalarına göre hareket ediyolar, takılıyorlar içeride yani canlı bi bebek sonuçta çokta şey yapmamak lazım 😂