Selamlar kızlar bugün 37+2 günlük doktor randevumuza gittik, normal doğum düşünüyorum ama çocuğun kafa çapı şu anda 10 cm gözüküyor. Doktor kemik yapında bir sıkıntı yok dedi ama kafası daha da büyürse bilemiyorum diyor. Nstde sancım da yok daha, rahat 1 hafta daha içeride olacak gibi çocuk daha da büyür diye düşünüyorum. Bu durumda olup normal doğum yapan var mı?