Bugün detaylı ultrasona girdim.Perinatolog suyun azalmış biraz dedi.Kendi doktoruna git iğne başlatsın dedi.kendi doktoruma gittim o da azalmadığını söyledi ama tedbir amaçlı iğne yazdı ve havuç suyu iç dedi.Havuç suyunu nasıl çıkartabilirim?Benim katı meyve sıkacağım yok😟birde midem çok yanıyor doktora sormayı unuttum nasıl geçecek bu.Perinatolog maden suyu içme dedi onun biraz faydası oluyordu