Kızlar 22+4 haftaliğim kasilma ve sancılarım başladı. Rahim ağzı 28mm acilma var dedi doktorum, progestan iğne verdi kullanıyorum evde istirahat ediceksin dedi. Bende ve bebekte herhangi bir problem yok ayrıntılı ultrasonda normal. Endişeliyim bu durumu yaşayan var mı 😓