Portakalll Takvim doğuma 16 gün gösteriyor ama hiçbir belirti yoktur :) belirti yaşamadan direk doğum sancısı yaşayan var mı bebiş kanala inmiş pozisyon almış bu arada sizde durumlar nasıl
rabiaozkorkmaz18 Portakalll merhaba şuan kaç haftaliksiniz ben 39 bazen belim agriyo sadece takvim 15 haziran gösteriyor bnde de☺
Bsrbsrrr Portakalll benimde 00.00 dan sonra son 16 gün kaldı bugün muayene oldum 3250 miş bebiş çatı muayeneside oldum bakalım bekliyoruz
Smyye1B Portakalll 37+2 tamamen kapalı çatım ve bebek başını dayamış gelmek istiyor ama ben beceremiyorum 🙈 Bu yüzden müthiş ağrılarım var. Haftaya zorunlu sezaryen oluyorum o yüzden son 8 😍
momofkaan Minmin benim de son 9 yani vaktinde gelirse. Çatı ağrısı iki gündür daha da kötüleşti. Pazartesi çatı muayenesi yapıldı açıklık falan da yok inşallah çok uzamaz gelmesi artık yorulduğumu hissediyorum
Melikexx Minmin aynen ben de öyleyim bunun ağrısından başka herhangi bir belirti yok ne zaman gelir bu bebisler 😄
Portakalll 37+5 an itibariyle sadece uyku hali ve yorgunluk oluyor insan sabırsızlanıyor ya da doğum belirtisi bekliyor bel veya kasık ağrım olmuyor o yüzden hiç doğmayacak gibi geliyor 😅😅
Bsrbsrrr Portakalll benimde kız🥰 yani bende de açılma vs yok bakalım ne olacak çatım da biraz basıkmış 🥴
Naile_7732 Bsrbsrrr çatın basıksa hiç zorlama doktor sezeryan teklif edince kabul et cunku basık catılı bır ınsanın dogumu zor oluyor
Minmin momofkaan sorma az önce yan yatıyordum bacağımı diğer bacağımın üzerine bile atamıyorum çatı ağrısı berbat bir şey ya
Naile_7732 Bsrbsrrr benım çayım dar ve basıktı o yuzden doktor bak normal ederım ama cocuk cıkmakta zorlanır vakum kullanırız bıle dedı bende ıstemedım cunku vakumla cekılen bebegın beyın hücralerine zarar verıyo
Emine003 Portakalll benimde son 6 gösteriyo canım ama yarın veya birgün doktorum suni vercek doğurcam inşallah 🤲🤗 ikinci doğumum olcak Allah’ın izniyle ilkinde kendi sancılarım tuttu bunda daha sancı manci yok 🤦🤷
Minmin Melikexx ay yok geleceği benimkinin sancı sıfır çıkıyor nst’de 8 gün sonra sezaryen olacağım belki bir ihtimal gelir mi diyorum ama yok yani 😂