SevalBT Rumuz_07 kadın doğumada oradamı gidiyorsunuz? Memnunmusunuz? Çocuk doktoru bilmiyorum kusura bakmayın.
Melikee0 Rumuz_07 çocuk doktoru birtane kapalı hanımefendi var onun çok iyi olduğunu duymuştum ben şuanda hamileyim kadın doğum doktorum orada doğum yaptıktan sonra oradaki doktora gideceğim
Rumuz_07 SevalBT evet Mehmet Akif sargın hocaya gidiyorum çok memnunum forumda da aratırsanız herkes çok memnun kendisinden☺️