Kubraaksac İzmirde perinatolog fuat akercan ya da sabahattin altunyurta giden varmı acaba fiyatları nasıl biliyormusunuzn
Bellacaio Kubraaksac dediklerinizi bilmiyorum ama barış büke 850 diye biliyorum. Sanırım geneli birbirine yakındır.
Ebga Kubraaksac ben iki ay önce Sabahattin Altunyurt a 700 TL ye yaptırdım.Telefon açıp sorun yardımcı oluyor sekreter.
CananDuru Kubraaksac ben doçent doktor cenk gezer e gidiyorum mükemmel biri vallahi alsancakta 2 sene önce 500 liraya gittim bu ay 850 liraya gidicem
dsezen Kubraaksac benim doktorum fuat akercana yönlendirdi, arkadaşım da dün gitti memnun kalmış ben de ona gitmeyi düşünüyorum randevu aldım, nakit 800 kart 900dü sanırım
Ebga Kubraaksac evet çok memnun kaldım 9 Eylül de hoca zaten kendisi profesör.Bana Dr Alsancak emarı önermişti internetten yorumları okudum çok kötüydü.Sebahattin bey ve ekibi çok ilgili davrandı ultrasondan sonra karnımı bile sildirmedi yanındaki hemşire kendi sildi.Benim bebeğimin yüzünde ayakları kapalıydı yüzünü göstersin diye baya uğraştı sevdi dürtükledi çek bakayım ayağını diye.Keşke imkanlar el verse her ay hastane yerine oraya gitsem dedim 🥰
Ebga Kubraaksac memnun kalacağınıza eminim ben detaylı için gittim ama aklıma takılanları da sordum cevap verdi tek tek.En güzeli hayırlı haberlerle çıktık oradan önemli olan bu zaten.Birde tavsiyem kendi aracınızla gidecekseniz biraz erken gidin biz bir saat otopark yeri aradık bulamadık geç kaldığımız için arayıp haber verdik acele etmeyin deselerde ben geç kaldık diye panik oldum en son yol kenarına bırakıp girdik.Ultrasonda bebeğim bile dudağını bükmüştü kesin ruh halim çocuğa yansıdı o gün 😊
Ebga Kubraaksac Alsancak cami durağının tam karşısında cadde üzerinde şok market var hemen onun üst katı
beyazzkelebek Ben ikiz gebeliğim için fuat akercana gittim ve çok memnun kaldım. Tam 2,5 saat ayırdı bize tüm sorularımıza yanıt bulabildik. Bundan sonrasında da kendisine devam etmeyi düşünüyorum