Merhaba güzel anneler 31+3 haftalık olduk az önce çok sancıdan hastaneye gittim nst ye bağladılar idrar ve kan tahlili aldılar nst de sandı çıkmadı ama yüksek miktarda idrar yolu enfeksiyonum varmış doktor hastaneye yatması gerekiyor dedi çok korkuyorum idrar yolu enfeksiyonundan hastaneye yatan oldu mu ?