150414 Doktorum 2li test sonrası sonuçlara bakarak kesinlikle keseden su aldırmam gerektiğini söyledi . Çok zararlı bir uygulama oldugunu okumuştum. Sizce aldırmalı mıyım yoksa başka doktora da danışıp farklı bir yol mu ilerlemeliyim . Yardımcı olursanız çok sevinirim.
Sevdapl 150414 bir doktorun dediğini başkası tutmuyor. Arkadaşımın ablasına siz normal yolla çocuk sahibi olamazsınız demişler, başka doktora gittiler. Hangi doktor bunu dedi saçmalamış demiş. O yüzden başka birine daha gösterin ona göre hareket edin bence.
Umud-- 150414 ben 20 haftalıkken aldırdım ikili felan değil ellerinde sorun çıktığı için bir de 4000 e felan senden kan alıp gonderiyorlarmis o varmış onu dene istersen bana onu deseler denerdim maddiyat önemli değil ama benim sorunum baskaydi işte
busrasss1 150414 baska doktora da danismakta fayda var amniyondan once genetik bir test yapiliyor onu yaptirdiniz mi ordaki degerlerde riskli cikarsa amniyon oneriliyor
150414 Umud-- zaten Türkiye’de bu testi yapacak bir makine çok maliyetli bi cihaz olduğundan dolayı yokmuş yurt dışına göndereceğiz diyor sizin söylediğiniz yöntemi de duymuştum gen testi deniyordu galiba
Kubraa5166 Bence aldırmayın su vs çok tehlikeli diyorlar genelde Dr bile önermiyor hani 2.li tarama testini bekleyin sonucunu inşallah kötü bsey çıkmaz
150414 Kubraa5166 2 li tarama testine bakıp böyle bişey istedi ama doktorun yanından her çıkan bir sıvı ile çıkıyor herkesten istiyor galiba . Soruyorum zararlı değil mi diye %1 ihtimal diyor başka sitelerde çok zararlı olduğu söyleniyor doktorlara da guvenemeyecek miyiz artık ben anlayamadım
Deletedmom7373700 150414 bana da amniyosentez önerdi test yapan doktor. Düşükte olsa risk var dedi. 2 doktora daha gösterdim. Risk yok ki bu test gayet normal ne sıvı aldırması sakın aldırma dedi. Başka doktora da gösterin bence