Eylulsmom_02
Allah Allah ilk haftalarda bende bilmiyordum doktoruma demiştim ağızdan alınandan istemiyorum vajinal olandan yazın lütfen diye , doktorum tek ilaç zaten ister ağızdan al ister vajinadan demişti , progestan 200 mg değil mi sizin ki foto yükleyebilir misiniz merak ettim