ANNEADAYI0 Kızlar merhaba ben 4 aylık hamileyim ve bugün farkettim ki yüzümde ufak ufak lekenmeler oluştu sizde oldumu ilaç veya başka bir ürün kullandınız mı ya da doktora gittiniz mi
Htcerdogn ANNEADAYI0 çoook oldu. Maalesef doktorum ilaçların temiz olmadığını doğumdan sonra kullanabileceğimi söyledi. Bende çay ağacı sabunuyla vs durdurmaya çalıştım ama kçtü bi halde şuan
dsezen ANNEADAYI0 hamilelik maskesi deniyor adına. her gün güneş kremi kullanıyor musunuz? Kalıcı olmalarını engelleyen en önemli şey oymuş. Bu videonun başında bahsediyor :
dsezen ANNEADAYI0 hamilelik maskesi o lekelenmenin ismi, östrojen hormonundan kaynaklı oluyor. Her gün güneş kremi kullanmayı ihmal etmeyin, gün içerisinde tazelerseniz daha da iyi olur