Tssemanur Kizlar belim asiri agriyor tuvaletim var da çıkamıyor gibiyim. Kasiklarim agrioo acaba gelio mu 38+3 olacagim
Selothatun Tssemanur Sakın ıkınmaya çalışmayın. Sancılarınız bel ve kasıklara aynı anda giriyor mu? Giriyorsa kaç dakika da bir süre tutun. İlk doğumumda hastanede WC’de büyük tuvaletim gelmiş gibi hissedip baya zorlamıştım. Meğer bebek geliyormuş🤦🏻♀️😂 ebeler çok kızmıştı.
Tssemanur Selothatun canm bende bel agrisindan dogrulamiyorum. Biraz sonra geçiyor sonra bir daha gelio 40 dk da bir oldu su an. Birde bebek asiri hareketli hiç bu kadar olmamıştı. Asagiya acayip acı veriyor sanki şu patlayıp gelecek gibi
Selothatun Tssemanur doğum zamanı daha sık oluyor kuzum sancı. Yinede doktoruna danışman yada acile gitmen daha iyi olabilir. Rabbim kolaylık versin :) bir avazda kurtulursunuz inşallah.
prens_annesii Tuvaletin var gibi ama gelmiyorsa doğum belirtisi olabilir canım . Ben tuvaletim var diyim klozete oturmuştum bi türlü gelmiyordu meğer gelen bebekmiş iyi ki klozete doğurmadım dikkat et sende 😂😂😂 sağlıkla gelsin 🤲🏻
Sblglr prens_annesii benınde kasıklarım boyle yırtılcak gıbı oluyo bazen ama bızım daha erken 1 ay var daha zamanında gelır ınsalah artık asırı bunaldım ayak agrıları ödem derken
prens_annesii Sblglr Haklısın canım ama az kalmış birazcık daha sabret sonu çok mutlu bitecek nasıl olsa ☺️
Tssemanur Kizlar simdi hemogram da verdim. Doktor olur bu zamanlarda dedi nst çekti ama onu nasıl atarım ki bilmiyorum