Elifnrergun
İdrar yollarında iltihap olduğu için kum döküyormuşum doktorum serum yazdı çok sancım vardı serumun içine mecburen biraz antibiyotik katması gerekti serumdan 2 gün sonra heryerim kırmızı beneklerle doldu kaşıntıdan duramıyorum artık kanamaya başladı heryerim serum mu yapmıştır sizce başka bişeye alerjim mi çıktı doktorum pazartesi gününe kadar yok. Kaşıntıyı azaltmak için ne yapmalıyım bişey önerir misiniz