Dicle0103 Ne onerirsiniz kizlar cok kasiniyo gobegim doktorum kakao yagi sur dedi ama bi faydasi olmadi 😔😔
Busratkgz Dicle0103 3. aydan beri vazelin kullanıyorum. 26 haftalık olduk. Henüz çatlama yok ama bazen bende de oluyor kaşıntı. Suyla yıkıyorum geçsin diye 🙁
Ozlemr Dicle0103 bende Hindistan cevizi yağı çok tavsiye ediyorum çok nemlendiriyor.benimde sabah bacaklarım karnım kaşındı onu sürdüm hemen geçti
Mehtapayza Son haftalarda daha cok oluyor kasinti ben 37 +2 yim ilik dus alip bebeyagi surunce faydasini gordum
Sydgrdl Dicle0103 bende 37+2 deyim canım doktorum başından beri badem yağı diyor bana ben çok memnunum hafif kasindigi an bile sürüyorum hemen geçiyor çok sukur çatlağımda yok
OglusumuBeklerken Badem yagi avokado yagi zeytinyagi olan dalinden aldım onu suruyorum baya memnunum 😇💙
Laleet Dicle0103 ne olursa olsun gün içinde hiç kuru bırakmamak gerekiyor. Sabah Hindistan cevizi yağı, öğlen vazelin akşam yatarken de zeytinyağı birebir.. vazelin ve zeytinyağı zamanlarını kendinize göre de karıştırabilirsiniz tabiki 🌺