3_prenses hasan__esra 33+4 bezdumm .ayak şişliği, seker,troit ile mücadele ediyorum. Az kaldı diye diye gün sayıyorum
Sevilllllllllllllllllllll Erken doğum riski ile gece yattım akşam üzeri çıktım sancılarım var yatıyorum devamli
hasan__esra 3_prenses tiroit bende de var canım ayaklarım yeni yeni sismeye başladı damla maden suyu iç tuz lu şeyler yeme birde çok ayakta kalmaktan oluyor
Selothatun Bazen çok enerjik hissediyorum o günlerde sahilde yürüyüşe çıkıyorum 10.000 adım atmaya gayret ediyorum. Evdeyken de pilates topu aldım onda haraket etmeye çalışıyorum.
ElKal haftadan beri günde yarım sa yürüyüş yapıyorum. Ama son iki haftadır sıcaklardan dolayı ayaklarım şişti ve kilo almaya da devam ediyorum 😔