Esrapkdm gecemm 35+4 deyiz ama bebisin kilosu cok düşük 2 kilo civarında olsaydi alcaklardi hemen aslında hayırlısı olsun bakalım
Ipeksari57 gecemm Merhaba Tam 7 gün nişan düşürdüm ben 8. Gün de doğum yaptım canım benim 🥰 Hakkında hayırlısı olsun inşallah en güzel zamanda en güzel şekilde bebeğini kucağına almayı nasip etsin Allah’ım 🤲🏼🌸
gecemm twobabymommas Ah bacım ah doktorum kaldı vanda eşim vanda görevli memlekete geldim doğurmaya burda da şehir hastanesinde yapıcam doğumu o yüzden doktor olayı zor biraz
Dilannn_ Bende 39+5 im 2 gün önce nişan geldi nişanla birlikte sıvı akintim oluyor akıntı gelmeye devam ediyor normal mi acaba