benimmdunyamm Kızlar çok şiddetli değil her zamanda değil ama bugün yanma oldu ama daha 4 gün önce tahlil verdim idrarimda sıkıntı yoktu sizce neden oluyor
benimmdunyamm Deletedmom83940 hava da sıcak aslında ama anlamadım yaa yarın sağlık ocağında tekrar idrar tahlili vereyim bir
Deletedmom83940 benimmdunyamm bu dönemlerde vücudumuz daha hassas oluyor sıcak soğuk farketmiyor artık bizim için 😊
edaliannee benimmdunyamm bebek büyüdükçe idrar torbasına baskı artıyo ve niz tam olarak idrarımızı yapamıyormuşuz içeride bi miktar kalıyomuş oda enfeksiyon oluyomuş doktorum demişti . Özellikle son dönemde daha çok oluyo biliyorm bol bol su iç tuvaletini hiç tutma bide bekle tuvalette iyice bitsin idrar
benimmdunyamm Melek_aysima enfeksiyon varken bile yanmamisti benim şuan enfeksiyon yokken yanmasıni anlamadım
Melek_aysima benimmdunyamm usutmekten oluyor ben çorapsız gezdim bir hafta böyle oldum ve hiç bir şey iyi gelmiyor bu yanmaya