Kızlar merhaba doktora gittim kese için erken dedi 3 gün geçti dedim adetim. Şanslısın dedi kese göründü 3 mm miş çok minnak. 15 gün sonra gel kalp atışını dinleyelim dedi. İnşAllah duyarım sesini biraz endişelerim var kötü düşünmekte istemiyorum 2 sene uğraş bir aşılama negatifden sonra kendiliğinden geldi miniğim. Öğrendim ki Allahtan ümit kesilmez. Şükürler olsun ❤️🥹