Kızlar selam
Suan hastaneden yazıyorum sizlere 32+2 ilken kasıgımda ufak bir agrı var diye burada soru sormuştum cok önemsemedim doktora da gitmedim. Ama pazartesi günü işe giderken birde kusma geldi yaklaşık 7 8 kere kustum ve saframı kusuyordum. Ardından nst ye bağladılar ve sancılarımın da olduğunu doğumun başladığını söylediler. 2 doz ciğer geliştirici yapıldı, şimdi gözlem halindeydim hastanede yatışım yapıldı. Bu gibi bir durum yaşayan var mı tavsiyeleriniz nedir. Tecrübesi olanlar yazabilirse cok sevinirim. Dualarınızı bekliyorum nolur dua edin