Kızlar sizinle doğum anımı paylaşmak istedim sezeryan için aslında doktorum 21 Mayıs için gün vermişti ama aynı zamanda yakın takipte gün aşırı kontrole gidiyorduk çünkü riskli gebelik yaşıyordum. Bana sürekli dinlenmemi söyledi ama ben pazar günü gezmeye gittim 🙊 allahtan 16 mayıs pazartesi yine kontrol vardı ve nts ye bağlandım düzenli sancılar çıktı akşama hemen acil sezeryan dedi çünkü suyumda azalmıştı sanırım fark etmemişim ve az az gelmiş çünkü önceki iki gün afedersiniz ama idrar kaçırır gibi olmuştum 🙄 oksapar iğne kullanıyordum allahtan o gün sabah daha saati gelmemişti akşama sezeryana alındım ilk doğumumda yarım uyutulmuştum bunda doktorum genel anestezi istedi ama size şunu söyleyebilirim ki genel de daha çabuk ayaklandım kendime geldim çok şükür bebeğim 22 günlük oldu bende o da gayet iyiyiz ben rahatlıkla çoğu işimi yapıyorum hatta ilk haftadan yapmaya başlamıştım❤️ Rabbim herkese sağlıklı kolay doğumlar nasip etsin 🥰 bu arada bebeğim tam 37-0 da 2550 gram doğdu ve küveze girmedi 😍