Evet kızlar hepimizin ortak sorunu sanırım bel agirisi ve alt tataftaki batmalar agrilar. Benim doktorum cuma kontrolüm vardı normal dedi. Benek sürekli donuyor sunan yeri olduğu icin kaşığında altta hissettiğinde korkma dedi. Siz de endiselenmeyin bence. Soluma yatmaktan solum çürüdü valla ne tarafıma dönsem tekme atıyor. Sanırım sıkıştırıyorum diyorum kendi kendime hep bir donme içindeyim uykular haram oldu 😂