Taila canım ben geçen hafta bi kayıp yaşadım.. vefat haberi aldım en yakınımın.. tabiki agladım morga kadar girdim,aksam kanamam oldu doktora gittik doktor üzülmenin veya stres yapmanın erken doguma veya düşüğe asla sebep olmicagnı söyledi.. sadece bebek hisseder derler okadar dedi..