Cananyildiz Asadov_S normal aşağıda hissetmek. Hem burda okumuştum hem doktoruma sordum daha küçükler büyüdükçe yukarda hissederiz. Doktor ultrasonla bakarken tam hissettiğim yerde baktı zaten
Kubranur11 Asadov_S aynı bende 24 haftaligim sanki vajina ustunde toplanıp orda bekliyor orda hissediyrm acı uapıyor… Gobek deligimin alt tarafı ..norml herlde bence doktoruma sormadım ama ☺️
Asadov_S Asadov_S Cananyildiz Allah korusun sankı düşdü düşücek gibi korku geliyo bazen sağ salim kucağımıza Alalım inşAllah cümlemiz 💋
Elfidam Asadov_S ilerleyen zamanlarda da altta hissetmeye devam ediyorsun. Şu an rahminiz aşağıda. Yavaştan yukarı çıkacak ama bebek eli ayagı illaki oralarda gezincek
Kubranur11 Asadov_S sirekli orda olmuyorr geziyor genelde ama ordayken bnde korkuyom insallh hepimiz sag salim kucağimıza alalımmm
Kubra_miray_szr Bende ayni sekildeyim 25 haftadayım bebek sanki orda düşmüş asagi gibi ama kiminde bebek aşağı dusuyor rahime o cok kotu bişey çok ağrı oluyor insan dayanamıyor ablanda olmuştu o ve ameliyatı risklidir
sedakeskin Asadov_S bende 25 haftalığım aynı ağrılar var bende de bebeğimin ayakları aşağıdaymış buda seni rahatsız eder dedi doktorum 😊