Kızlar merhaba hepinize bu 3.gebeliğim buda dahil hepsinde erken doğum riski oldu ama kanama oluyordu bu gebelikte hiç olmadı az önce lavaboya girdim akıntım zaten başından beri oluyor doktorum şeffaf kokusuzsa sorun yok demişti afedersiniz ama bu sefer iç çamaşarımda kahverengi bi leke fark ettim uzuncana yayılmıştı ama çok yoğun değildi çokta kahverengi değildi bu ne eski pstları okudum ama nişan diyor nişan olamaz diye dişünüyorum çnkü sümüksü bi yapıda değildi sadece leke biraz endişe ettim sanki onu dışında bugün 2 sokak beriye yürüdüm yürürken canım çok yandı ondan mı oldu acaba diyorum