İkili test zamanı 12. haftaya kadarmış ben geç kaldığım için daha doğrusu aksilikler olduğu için gidemedim. Şimdi 16. Haftamdayım 3’lü test yaptırmalımıyım? Yoksa Detaylı Ultrason mu yaptırmalıyım? 3lü test için %60 doğruluk payı oluyormuş.. çok kararsız kaldım. Yardımcı olur musunuz 🥺🥺🥺