Elcnerdgn amin inşallah canım zaman cabuk geciyor zaten bi bakmıssın senin bebiş de kucağında 🙆 2 hafta gecer biter..ama korkulcK bişey yokmus cidden aman aman bişey yok agrılar oluyo ona da agrı kesici yapıyolar hafifliyo ona bakarsam normal doğumda da agrılar filan oluyo oturup kalkamıyosun sezeryanda da ilkbikaç saat oturup kalkmakta zorlanıyosun ama ben pek yatmamayı tercih ettim ne kadar kalkarsam o kadar kar diye :)