Aliyegunes bendede tansiyon çıktı 1 haftadır diyet yapıyorum beyaz ekmek tuzu kestim 1 haftada 1 bucuk kilo verdim resmen stres yapınca tansiyonum çıkıyor onun dışında mide yanmam geçti hamilelik başından beri en çok mide yanmasindan cektim 32+4 deyim idrarda protein çıkmadı çıksa erken doğum olacaktı tansiyon kontrolü yaptım 1 hafta genellikle 11 8 12 8 çıktı doktorda 14 10 çıkıyordu ilaç kullanıyorum bi an önce doğum zamanı gelsinn istiyorum hem anneye hem bebege tehlikesi varmış 😣🤧😔