Ferahnefes 9. Haftaya girdiğimde bulantılarım basladı 1 hafta her gün istifra ettim 10. Hafta da 1 er gün arayla 11. Hafta da hiç olmadı en son 10. Haftada kontrole gittim tüp bebek benimkisi ilki karnımda öldüğü için sürekli içim içimi yiyor bugün 12. Haftaya girdik 1 haftadır hala bulantım yok ve 2 gündür asırı gaz problemim var sanırım bir şeyler duyup biraz rahatlamak istiyorum 😔
Deletedmom34 Ferahnefes Korkma canım bulantın olmadığı zaman bebek de sorun var demek anlamına gelmiyor içimi ferah tut sen. Bende bazı sabahlar bulantı ile uyanıyorum sonra bi hafta olmadığ oluyor o yüzden stres yapma kendine
Deletedmom34 Ferahnefes Aynı durumdayız bende düşük yaptım şimdi herşeye telaş yapıyorum. Buna da bir şey olucak sanıyorum ama içini ferah tut kuzum. 😇😇
Kbra91 9. Aylık gebeyim hala kusuyorum ara ara midem bulanıyor 🤗 olsun bebişlerden gelen herşey güzel 😍😍