Deletedmom83940 Elif_Hayri aslında içilmemesi gerek ama nefsinizi köreltmek için abartmadan içebilirsiniz 😊
Semrasular Elif_Hayri ben 8.ayıma girdim hiç içmedim normaldede içmezdim restoranda falan ayran tercih ettim ama çok canım çekerse gazoz falan içtim genel olarak asitsiz meyve suları ve ayran olarak tercihimi kullandım.
Sirkelimon Elif_Hayri sade soda, su, kend kaynattığım şekersiz meyve suyu ve ayran dışında içecek tüketmiyorum çok zararlı kimse de içmesin 😂 ama canın istiyorsa iç gitsin ne zararlı şeyler yiyoruz bi taneden bir şey olmaz
Sirkelimon Deletedmom83940 doğum haneden çıkarken beni bi sigaraya çıkartın diye bağırırsan görürsün 😂
Smyye1B Elif_Hayri Haftaya doğumum olucak 1 kere dahi içmedim. Eşim 1 yudumluk koyardı onuda karıştırıp asidin kaçırıp öyle verirdi sadece tadını alayım diye 😂