33+4 olduk dün yatış yaptım sabah taburcu oldum son dakika nts takıldı çıkmadan ve sancılar 99 kadar çıkıyordu ilki sezeryan die yollamak istemedi doktor ama yanımda benle bir 2 yaşında oğlum var die çıkmak istiyorum dedim ev yakın zaten sancı çoğalınca gel hemen dedi düzensiz olduğu için açılma yok sukur