Pskglzr Merhaba hanımlar. 9. Haftanın içerisindeyiz, ama bulantılarım çok fazla😬 ilaç kullanmak istemiyorum, onun dışında ne yapabilirim
Sehrbnon12 Pskglzr valla canım benim 6 haftada basladı kusmalarım iştahsızlığım suan 14 haftaya girdim ikizlerimle hala bulantılarım devam ediyor bisey yiyemiyorum 5-6 kilo bile vermişim maalesef nasıl olacak ne zaman bitecek bilmiyorum ilaç kullanıyordum fayda etmiyor du bende içmemeye karar verdim
Pskglzr Sehrbnon12 yaa bir an önce geçer umarım bulantılarınız. Benim gün boyu devam ediyor o beni çok zorluyor. İlaçların çok etki etmediğini duymuştum daha önce.
Sehrbnon12 Pskglzr valla o kadar para verip alıyorum ama fayda etmiyor bende almayacam artık kusarım napalm yaa yapacak bisey yok