Bengeldim canım takma kafaya strese sokuyorsa hiç yapma bence bende denediğim ilk ay çok stres yaptım sonra kasmadım akışına bıraktım rutin yapmaya başladım üstünde çok durmadım iki gün yumurtladjm bi günü değerlendirdim tutmuş çok şükür yani ovülasyon insanı evet strese sokuyor