elf0 benim enfeksiyon suyumun gelmesine sebep olmustu ve su gelmeden önce Bi hafta kadar kızım asyada oğlum yukardaydı rahim agzı yetmezliğinden 3 cm acılma oldu suyum geldi 23 haftalık tm norml doğum bebeklerim için riskliydi makat geliyolardı sezeryan olmustum ama 10.13gün yaşadılar kaybettim eğer kötü Bi durum hissediyorsan Bi kontrol ol canım içinde korku kalmasın belki normaldir