Merhabalar tam 26+2 yim 25 haftamın başından beri kasıklarımda sağlı sollu ağrılar oluyor özellikle yürüyünce çoğalıyor bazen. En alt kısmındada ara ara sertleşme oluyor geçiyor bunlar normal mi acaba yaşayan var mı 5 gün önceki doktor kontrolümde bir sıkıntı yoktu. 3 gündürde idrar yolu enfeksiyon tedavisi oluyorum şikayet üzerine gitmedim rutin idrar kontrol testinde çıktı.